onsdag 1. september 2010

Leserinnlegg

I gymtimene må vi løpe på tid, foreksempel på 60-meteren og 300 meteren. Det er jo sikkert gøy for de som er raske og har veldig god kondisjon. For oss som ikke er raske da?

Jeg syns de som ikke er så raske, burde få sjansen til å øve seg først uten tid, for å så kunne være litt bedre etterhvert. Alle er ikke skapt til å løpe, det er jo forskjellig på hva man kan.
 Og hvem har bestemt at vi skal kunne hoppe bukk! "Du må tørre" sier de. Lett for dem å si, alle er heller ikke skapt med mot. Når jeg skal hoppe på bukken tør jeg ikke, for det står en lang kø bak meg som ser om jeg klarer det eller ikke, så begyner de å le hvis jeg ikke klarer det

Jeg syns barna på skolen burde kunne velge selv hva vi skal gjøre, eller i hvertfall si fra til læreren hva vi sliter med. Klarer du ikke 60 eller 300- meteren, kan du øve i gymmen. Klarer du ikke å hoppe bukk, kan de som ikke klarer det stille seg i en kø, for da kan jo ingen le, når de ikke klarer det selv.

-Kråkebolle

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar